Foto - Natur Upp

Semester

Passade på att ha min ända semester det här året förra veckan.
Jag hamnade hos min mormor i småland. Min älskade mormor som jag inte träffat på
väldigt länge så vi hade mycket att prata om. Vi tod det rätt lungt men så spontan åkte vi till Ölands sydligaste udde en dag, fast bara över dagen.
Vi hade tur med vädret men det blåste rejält.
Vackert landskap som mestadels bestod av kvarnar, murar och kossor. Haha nja kanske inte bara det men det var iallafall mycket av det.
Kommer nog komma en till omgång av foton från den resan!
 








Kommentarer
mormor
2012-08-29, 19:24:41

Bra bilder du fick. Älskar dig. Kram

Svar: Tack momor! :) Älskar dig med <3
Paulina

Anonym
2012-08-30, 19:08:29

Fina bilder gumman!! Forsätt fota <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback