Foto - Blandat Upp

Min fönsterbräda

Mycket att fundera på idag. Var inne i stora staden och jobbade på förmiddagen passade då även på att kolla runt vid stadshuset. Där ska jag fota mina första riktiga bröllops porträtt.
Kan säga att jag börjar bli nervös nu. Det är bara cirka 2 veckor kvar innan det smäller.
Vill ju att det ska bli så bra som man tänkt sig, och att inte svika bröllopsparet som valt mig heller.
Men jag fixar det här (intalar jag mig själv) jag har ju klarat så många andra fotningar.
 
Tänk på mig den 29 september!
 
Nu sitter jag här vid mitt fönster och skissar på bröllops poser. Försöker förbereda mig så gott som det går
sen är det bara att slappna av och njuta av dagen.
 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback